تینیجر کیست ؟ Options

Wiki Article

آدم مادرش هانا را کشت و سیلیا، یعنی خواهر ناتنی اش را به قرن نوزدهم فرستاد. این گونه، سیلیا بزرگ میشود و بارتوش تیدمان مسافر زمان را میبیند و با او ازدواج میکند و هانو و اگنس را به دنیا می آورد.

تین وولف شامل شش فصل است که در این مدت جوایز زیادی را از آن خود کرد. هچنین این مجموعه برای چند بار، عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی تابستان را کسب کرد.

لیزا ویکاری (تینیجر)؛ نینا کرونیاجر (بزرگسال)؛ باربارا ناس (پیر)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاوه بر این مارتا از جهت دیگری هم با یوناس نسبت دارد. بارتوش و سیلیا پدربزرگ و مادر بزرگ جدی مارتا بودند. همانطور که گفته شد سیلیا فرزند هانا و ایگون تیدمان و یا اولریخ بود.

برخی از افراد به دنبال معنی بلاگر به زبان فارسی می گردند. حتما می دانید که این کلمه ریشه ای لاتین دارد و برای اینکه به معنی آن دست یابید به یک فرهنگ لغت باید مراجعه کنید. جالب است بدانید که در معنی انگلیسی این کلمه آمده است که شخصی که به طور معمول برای یک وبلاگ یا سایت مطالبی می نویسد. هنوز هم در این زبان معنی آن مانند زمان قدیم است اما در فارسی در حال حاضر این معنی دچار تغییراتی شده است.

گووین دولن گابل (کودک)؛ جولیکا جنکیس (بزرگسال)؛ لیزا کروزر (پیر)

زندگینامه زهرا آقازاده چگونه است؟ زندگینامه وی اینگونه می باشد که خانواده اش او را در این راه حمایت کرده‌اند.

در تایم لاین موازی نخستین، اولریخ به کاتارینا خیانت کرد و با هانا رابطه داشت. در دومین تایم لاین موازی هم اولریخ از کاتارینا طلاق گرفت تا با هانا باشد.

اسکات مک کال که کاراکتر اصلی این مجموعه است، پس از اینکه توسط یک حیوان ناشناخته گاز گرفته میشود به یک گرگینه تبدیل میشود.

من دائما هیجان زده ام همه چیز جلو چشمام جدید به نظر می رسن

شاید شما نیز شاهد افرادی باشید که با امتحان کردن غذاهای رستوران های مختلف دیگران را ترغیب کند که از غذاهای آن رستوران استفاده کنند. نام دیگر این افراد تستر می باشند.

متاسفانه باید بگوییم این سریال پس از یک فصل دیگر ساخته نشد ولی خب تینیجر کم بودن آن نیز می تواند از جهت دیدن سریعش مفید باشد.

تست زیبایی – این تست رو انجام بده ببین چند درصد خوشگلی؟

Report this wiki page